Bakan Uraloğlu: 5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu

📅 23.06.2026 14:09
Bakan Uraloğlu: 5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek, "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin ise mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" ifadelerini kullandı.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek, "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin ise mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" ifadelerini kullandı.