Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

📅 26.06.2026 11:18
Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı
Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.
Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.