Keşan İdmanyurdu'nda hedef yeniden zirve
Edirne Süper Amatör Lig'e veda ederek yeni sezonda 1. Amatör Lig'de mücadele edecek Keşan İdmanyurdu'nda kongre öncesi birlik ve beraberlik toplantısı gerçekleştirildi. Başkan Taner Karatepe, güçlü bir yönetimle kulübü yeniden hak ettiği noktaya taşımayı hedeflediklerini söyledi.
Edirne Süper Amatör Lig'e veda ederek yeni sezonda 1. Amatör Lig'de mücadele edecek Keşan İdmanyurdu'nda kongre öncesi birlik ve beraberlik toplantısı gerçekleştirildi. Başkan Taner Karatepe, güçlü bir yönetimle kulübü yeniden hak ettiği noktaya taşımayı hedeflediklerini söyledi.