Kocaeli'den 'ormanı koru, geleceği kurtar' farkındalığı

📅 25.06.2026 13:57
Kocaeli'den 'ormanı koru, geleceği kurtar' farkındalığı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz mevsimiyle birlikte artan orman yangını riskine dikkat çekmek amacıyla İzmit Kent Ormanı'nda çevre temizliği etkinliği düzenledi. "Yanmadan Tedbir Al" sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, yangına neden olabilecek cam ve pet şişeler doğadan toplanırken, vatandaşlara da ormanları koruma çağrısı yapıldı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz mevsimiyle birlikte artan orman yangını riskine dikkat çekmek amacıyla İzmit Kent Ormanı'nda çevre temizliği etkinliği düzenledi. "Yanmadan Tedbir Al" sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, yangına neden olabilecek cam ve pet şişeler doğadan toplanırken, vatandaşlara da ormanları koruma çağrısı yapıldı.