Ulaştırma Bakanı: "Gemiler Hürmüz Boğazı’ndan Geçti"
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçerek Körfez bölgesinden güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçerek Körfez bölgesinden güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı.